فروش انواع دستگاه اسپرسو ساز

فروش انواع دستگاه اسپرسو ساز

فروش انواع دستگاه اسپرسو ساز

 

دستگاه های اسپرسو ساز به صورت کلی به 3 نوع اسپرسوساز خانگی، اسپرسوساز نیمه صنعتی و اسپرسو ساز صنعتی دسته بندی می شوند. این دستگاه ها را می توان با توجه به قابلیت هایی که دارند در فضاهای مختلف استفاده کرد. در ادامه با انواع دستگاه های اسپرسوساز آشنا خواهید شد.

 

دستگاه اسپرسو ساز بیزرا دو گروپ (حرفه ای) مدل VICTORIA

اسپرسوساز خانگی

 

اسپرسو ساز خانگی همان طور که از نامش پیداست برای مصارف خانگی استفاده می شود. توان موتور این دستگاه ها نسبت به اسپرسوسازهای دیگر کمتر است. بنابراین اگر نیاز به خرید دستگاهی دارید که مقادیر کمی از قهوه اسپرسو را می توان به کمک آن آماده کرد اسپرسوساز خانگی گزینه مناسبی برای تامین نیاز شما خواهد بود.

 

اسپرسوسازهای خانگی از نظر سایز پرتافیلتر با دستگاه های دیگر متفاوتند. سایز پرتافیلتر این دستگاه ها 51 است. برای تولید بدنه اسپرسو ساز خانگی از پلاستیک یا استیل استفاده می شود. این اسپرسوسازها از نازل بخار برخوردارند که برای تهیه قهوه های کاپوچینو و لته می توان از آنها استفاده کرد.

 

اگر می خواهید اسپرسو ساز را برای مصارف خانگی بخرید بهتر است این نوع از اسپرسوسازها را برای خرید انتخاب کنید. خرید دستگاه اسپرسوساز نیمه صنعتی یا صنعتی برای مصارف خانگی باعث می شود کار کردن با دستگاه برای شما سخت شود چون برای تهیه قهوه با این دستگاه ها باید مهارت بیشتری داشته باشید.

 

دستگاه اسپرسو ساز بیزرا تک گروپ (حرفه ای) مدل MATRIX
اسپرسو ساز نیمه صنعتی

 

توان موتور اسپرسو ساز نیمه صنعتی نسبت به اسپرسوساز خانگی بیشتر و در مقایسه با اسپرسوساز صنعتی کمتر است. این دستگاه ها برای استفاده در مکان هایی مثل کافی شاپ های کوچک، هایپرمارکت ها، مغازه ها، دفاتر کار و… مناسبند. به کمک اسپرسوسازهای نیمه صنعتی می توان روزانه 10 تا 20 فنجان اسپرسو آماده کرد. سایز پرتافیلتر این دستگاه ‌ها 51، 53 و 58 است. اسپرسوسازهای نیمه صنعتی هم مثل اسپرسوسازهای خانگی نازل بخار دارند. در بعضی از این دستگاه ها نازل آب جوش جداگانه هم وجود دارد.

 

اسپرسو ساز نیمه صنعتی از نظر ظاهر به اسپرسوسازهای خانگی شباهت دارد. در واقع این دستگاه ها مثل اسپرسوسازهای خانگی جای کمی را اشغال می کنند و خیلی راحت می‌ توان آنها را با سایر لوازم آشپزخانه ست کرد.

 

مدل های متنوعی از دستگاه اسپرسوساز نیمه صنعتی در بازار موجود است که توسط تولیدکنندگان مختلف عرضه می شوند. دستگاه اسپرسو ساز UNICA یکی از محصولاتی است که برای خرید اسپرسوساز نیمه صنعتی در دسترس مشتریان قرار دارد. این محصول به وسیله شرکت ایتالیایی بیزرا تولید و روانه بازار می شود. محصولات این شرکت طراحی جذابی دارند و بسیار باکیفیت هستند.

 

اگر هنوز در آماده سازی قهوه اسپرسو فردی مبتدی به حساب می ‌آیید بهتر است از دستگاه های خانگی استفاده کنید. اما اگر در این زمینه تا حدی حرفه ای شده اید می توانید اسپرسوساز نیمه صنعتی را برای مصارف خانگی سفارش دهید. بعضی از انواع اسپرسوساز نیمه صنعتی از نظر توان موتور مشابه اسپرسوسازهای صنعتی هستند. بنابراین کار با این دستگاه ها نیاز به مهارت بالایی دارد. اگر زمانی توانستید در تهیه قهوه اسپرسو حرفه ای شوید می توانید این دستگاه ها را برای رفع نیازتان استفاده کنید.

 

دستگاه اسپرسو ساز بیزرا دو گروپ (حرفه ای) مدل WOODY

اسپرسو ساز صنعتی

 

توان موتور اسپرسو ساز صنعتی نسبت به سایر مدل ها بیشتر است. به کمک این دستگاه ها می توان هر روز بیش از 20 فنجان قهوه اسپرسو تهیه کرد. به همین دلیل اسپرسوسازهای صنعتی برای استفاده در فضاهایی مثل کافی شاپ های بزرگ، باشگاه های ورزشی، هتل ها و… بسیار مناسبند. این نوع از اسپرسوسازها 1 تا 7 هدگروپ دارند. با بالا رفتن تعداد هدگروپ ها می توان مقادیر بیشتری از اسپرسو را آماده کرد. در این حالت تعداد بیشتری از افراد می ‌توانند به صورت همزمان با یک دستگاه کار کنند.

 

سایز پرتافیلتر اسپرسوساز صنعتی 58 و بدنه آن تمام استیل است. این دستگاه ها نازل آب جوش و نازل بخار آب مجزا دارند. اگر قصد خرید یک دستگاه اسپرسوساز کاملا حرفه ‌ای را دارید اسپرسوساز صنعتی بهترین انتخاب برای شماست. ناگفته نماند این دستگاه ها قیمت های بالایی دارند. پس اگر توان مالی شما در حدی است که قدرت خرید دستگاه های گران قیمت را دارید می توانید مدل هایی از انواع اسپرسوساز صنعتی را برای خرید در نظر بگیرید.

ادمین
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *