شیوه های ارسال و بازگرداندن کالا
روشهای ارسال تجهیز نوین؛ از ارسال فوری تا ارسال پستی
هنگام خرید ازتجهیز نوین میتوانید کالای خود را به روشهایی که در ادامه ذکر می شود دریافت کنید، در واقع به انتخاب شما محصولات خریداری شده به 4 روش میتوانند ارسال شوند.
۱- ارسال با تیپاکس
این روش بیشتر مناسب شهرهایی است که دور از مرکز استان هستند. هزینه ارسال پستی با توجه به ابعاد و وزن بسته و مسافت متغیر است. اما این روش برای کالای سنگین و فوق سنگین فعال نمیشود. مرسوله پستی به صورت میانگین ظرف 4 روز به دستتان خواهد رسید. در این روش با کد رهگیری مرسوله میتوانید آن را در سامانه رهگیری تیپاکس پیگیری کنید.
۲- ارسال کالاهای بزرگ، سنگین و فوق سنگین
اگر از تجهیز نوین هر کالای سنگینی خریداری میکنید، باید بدانید که ارسال کالاهای بزرگ و سنگین فقط از طریق باربری به سایر شهرهای کشور ارسال میشود. و هزینه ی ارسال بر اساس تعداد و حجم سفارش، نوع ارسال (به صورت دربست، باربریهای بین شهری و … ) متفاوت است. ضمناً لازم به ذکر است در صورت ارسال با باربری بین شهری هزینه ارسال درون شهری نیز بر عهده خریدار میباشد، ارسال کالای سنگین برحسب انتخاب روش ارسال بین 1 تا حدودا ۵ روز طول میکشد. هزینهی ارسال کالاهای فوق سنگین به آدرس و کالا بستگی دارد و امکان پرداخت هزینه ارسال برحسب نوع روش ارسال در مقصد میباشد.
۳- ارسال بهروز محصول (فوری)
ارسال بهروز (فوری) یکی از بهترین روشهای ارسال و البته فقط برای مشتریانی است که ساکن تهران و کرج میباشند. اگر سفارش خود را تا قبل از ساعت 13 هر روز ثبت کنید، همان روز کالا به دستتان میرسد و اگر بعد از ساعت 13 باشد روز کاری بعد ارسال خواهد شد. هزینه ارسال طبق تعرفه باربری، بر اساس نوع کالا، روش ارسال و مسافت نیز متفاوت میباشد. (برای کالاهای کوچک ارسال با پیک و کالاهای بزرگ ارسال از طریق باربری صورت میگیرد)
۴- دریافت حضوری از انبار تجهیز نوین
برای دریافت حضوری از تجهیز نوین موقع ثبت سفارش کافی است، گزینه ی دریافت به صورت حضوری را فعال کنید و با هماهنگی قبلی با واحد فروش، جهت تحویل کالای خود به انبارهای تجهیز نوین مراجعه فرمایید.
رویه بازگرداندن کالا
برای بازگرداندن کالا طبق رویه زیر عمل کنید و حتماً قبل از هرگونه اقدام موضوع را با واحد خدمات پس از فروش تجهیز نوین در میان بگذارید و هماهنگیهای لازم را انجام دهید.
۱- شرایط استفاده از ضمانت 2 روزه بازگشت کالا
اگر کالای خریداری شده دارای ایراد فنی باشد: مشتری میبایست ایراد فنی کالا را تا حداکثر 2 روز پس از دریافت کالا به واحد مشتریان تجهیز نوین اطلاع رسانی کند. ضروریست جعبه یا کارتن اصلی محصول خریداری شده تا پایان 2 روز مهلت استفاده، به صورت سالم نگهداری شود تا در صورت بروز مشکل به شرکت ارائه دهنده کالا عودت شود. ضمانت 2 روزه تنها در صورتی قابل استفاده است که کالا مشکل فنی داشته باشد و در صورت مشاهده مواردی مانند شکستگی، خط و خش، ضرب دیدگی و برخورد با مایعات یا آسیب های ناشی از نوسانات برق و استفاده نادرست از دسترس خارج میشود. خط خوردگی یا نوشتن هر موردی روی جعبه کالا، باعث از بین رفتن ضمانت 2 روزه خواهد شد. برای واجد شرایط بودن برای بازگشت، کالای شما باید استفاده نشده و در همان شرایطی باشد که آن را دریافت کرده اید. همچنین باید در بسته بندی اصلی باشد.
۲- در صورت انصراف مشتری از خرید
در صورتی که پس از ثبت سفارش از خرید خود پشیمان شدید: قبل از ارسال کالا: میبایست قبل از آنکه تجهیز نوین کالا را برای شما ارسال کند، با واحد پشتیبانی تماس گرفته و اطلاع رسانی شود. بعد از ارسال کالا: اگر پس از رسیدن کالا به دستتان، قبل از باز کردن جعبه کالا از خرید خود پشیمان شدید و خواستار عودت آن بودید، بلافاصله پس از دریافت کالا میبایست به واحد پشتیبانی تجهیز نوین اطلاع دهید. توجه داشته باشید فقط کالاهایی قابل بازگشت هستند که بسته بندی آنها باز نشده باشد و هیچ نوشته یا برچسبی روی بستهبندی کالا درج نکرده باشید.
۳- رویه بازگرداندن کالا
لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تجهیز نوین تماس بگیرید. از ارسال کالا بدون هماهنگی و تایید خدمات پس از فروش تجهیز نوین جداً، خودداری کنید. برای ارسال، کالا باید در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، قطعات مصرفی و تمامی اقلام همراه بستهبندی به همراه کالای اصلی ارسال شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.) درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس Info [at] tajhiznovin.ir ایمیل و یا از طریق کانالهای ارتباطی تجهیز نوین ارسال کنید. در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا با هماهنگی واحد خدمات پس از فروش تجهیز نوین اقدام کنید و پس از تایید و مشخص نمودن روش ارسال، اقدام به ارسال کالا کنید.
۴- کالا را چطور ارسال کنید؟
قبل از ارسال کالا حتماً موضوع را به واحد خدمات پس از فروش تجهیز نوین اطلاع دهید. کالا را به خوبی و به همراه تمام اقلام همراه آن، مانند: بیمه، کارت گارانتی و یا قطعات بسته بندی نمایید. کارتن کالا باید سالم و در حالت اولیه باشد. روش و هماهنگی ارسال فقط با هماهنگی و تماس و تایید واحد خدمات پس از فروش امکان پذیر است. آدرس را روی جعبه یا کارتن اصلی کالا ننویسید. در صورت لزوم، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری ارسال نمایید.
۵- بازپرداخت
پس از دریافت و بررسی کالای مرجوعی، ایمیل و پیامکی برای شما ارسال میکنیم تا به شما اطلاع دهیم که کالای برگشتی شما را دریافت کردهایم. همچنین تأیید یا رد بازپرداخت شما را به شما اطلاع خواهیم داد. در صورت تایید، بازپرداخت شما پردازش می شود و مبلغ کالا به همان شماره کارتی که با آن خرید را انجام دادهاید یا روش اصلی پرداخت شما در مدت معینی از روز اعمال میشود. در صورت استفاده از کد تخفیف مبلغ تخفیف از مبلغ کل کسر میگردد و کد تخفیف نیز باطل میشود.